Dok bh. mediji propadaju, PINK izvlači milione iz BH Telecoma

Podijeli na Facebooku Tweet Google+ LinkedIn

Vlasnik Televizije PINK, Željko Mitrović, potvrdio je informaciju beogradskog lista „Danas“ da je dobio od državne Agencije Srbije kredit od 3,9 miliona eura, kojim je pored ostalog finansirao i medijski proboj PINK-a na tržište BiH.

Mitrović piše da je državni kredit dobio 2014. godine i da ga je u međuvremenu u cijelosti isplatio.

„ Pink na današnji dan ne duguje nijednoj banci, niti bilo kojoj drugoj finansijskoj instituciji, uključujući i Agenciju za osiguranje i finansiranje izvoza (AOFI). Komercijalni revolving kredit koji je Pink imao od AOFI od 3,9 miliona eura, koji pominjete u tekstu, u celosti sa kamatama vraćen je 23. marta 2016. godine“.

Time je sam Mitrović potvrdio ključnu tezu iz teksta koji je objavila i Slobodna Bosna da iza prodora PINK-a na tržište BiH stoji Vlada Srbije.

Naime, Centar za istraživačko novinarstvo Srbije objavio je podatke iz dva ugovora koji su dugo skrivani od javnosti, iz kojih je vidljivo da je Mitrovićev PINK dobio državni kredit za svoje poslovne operacije u BiH.

Prvi ugovor pokazuje da je u augustu 2014. godine srbijanska državna Agencija AOFI Pinku izdala garanciju do iznosa od 2,5 miliona eura u korist AIK banke. Drugi ugovor sklopljen je nekoliko mjeseci kasnije, u decembru.

Pink tada od AOFI-ja dobija kredit od 1,4 miliona eura, kojim je omogućeno finansiranje ugovora ove firme sa preduzećima BH Telecom iz Sarajeva i MTEL iz Podgorice.

Ostaje sporno pitanje gdje je PINK potrošio taj novac, budući da prema pouzdanim saznanjima Slobodne Bosne, BH Telecom nije dobio ni jednu marku za potpisani ugovor s PINKOM. Upravo obrnuto, na temelju ovog ugovora BH Telecom svakog mjeseca plaća Mitrovićevom PINKU oko 280 hiljada KM, odnosno jedan euro po svakom korisniku usluge MOJA TV. Trenutno BH Telecom ima oko 124 hiljade korisnika, te svakog mjeseca PINKU plaća 124 hiljade eura, odnosno oko 280 hiljada KM!

Ne treba sumnjati da je Mitrović vratio i posljendju ratu državnog kredita, budući da samo od BH Telecoma svake godine dobije oko 3 miliona KM, ne računajući dodatni, vrlo izdašni prihod od marketinga na koji ne plaća porez u BiH.

Već smo ranije pisali da je ovaj ugovor ispred BH Telecoma potpisao nekadašnji direktor Hamdo Katica, po koga je Mitrović u Sarajevo poslao privatni avion.

S Katicom je tada za Beograd otputovao i bivši vlasnik kablovskog operatera HS Enes Hajdarević, koji je u međuvremenu prodao svoju tvrtku srbijanskom tajkunu Draganu Šolaku, suvlasniku Telemacha.

Mitrovićev PINK, od svog osnivanja do danas, ostao je blizak svakom vladajućem režimu u Srbiji. Danas je glasnogovornik Vučićevog režima jednako kao što je ranije bio u funkciji propagande balkanskog kasapina Slobodana Miloševića i njegove supruge Mire Marković koja je, uostalom, Mitroviću i omogućila munjevitu medijsku ekspanziju, najprije u Srbiji a kasnije na prostoru ex Jugoslavije.

Ugovor između Mitrovićevog PINK-a i BH Telecoma višestruko je sporan i štetan za medijsko tržište BiH. Naime, PINK preko svojih 50-tak kanala u BiH emitira i veliki broj informativnih emisija upitne vjerodostojnosti ali i komercijalnih oglasa na čiji prihod ne plaća porez u BiH (17 posto PDV-a) čime izravno potkopava reklamnu industriju BiH i nezavisne izdavače koji su suočeni s nelojalnom konkurencijom iz Srbije.

Svi komercijalni oglasi koje PINK iz Beograda emitira u BiH morali bi se “zatamniti” ali to PINK ne čini jer ga na to ne obavezuju odredbe ugovora koji je ispred BH Telecoma velikodušno (i besplatno!?) potpisao Hamdo Katica.

(SB)

Više vijesti