Bakir Hadžiomerović sudski dokazao da je informacija o njegovom reketu ‘INE’ bila laž

U petak, 13. aprila, presudom sudije Općinskog suda u Sarajevu Aide Bahtović, Bakir Hadžiomerović dobio je spor protiv Nezavisnih novina koje je u privatnoj tužbi tužio za klevetu u kojoj su ove novine objavile lažnu vijest o reketu ‘Ine’ od strane urednika tadašnjeg tv magazina “60 minuta

Kako se navodi u presudi, Nezavisne novine dužne su Bakiru Hadžiomeroviću isplatiti 5.000 KM na ime naknade materijalne štete, kao i nadoknaditi troškove parničnog postupka.

Nezavisne su također dužne objaviti izreku navedene presude.

Podsjećamo, Bakir Hadžiomerović je podnio tužbu protiv Nezavisnih novina nakon što je 29.12.2010. u tom dnevnom listu objavljen tekst pod naslovom “Bakir Hadžiomerović reketirao INA”, a u tekstu se navodi da je Hadžiomerović u junu 2007. reketirajući zagrebačku INA, dobio 30 hiljada eura u gotovini.

Iako je Hadžiomerović naredni dan poslao demant ove informacije, on je samo djelimično objavljen.

Hadžiomerović za DEPO PORTAL kaže: “Naravno da mi je drago zbog ovakve presude, bilo je veoma važno da dokažem kako su to bile bezobzirne medijske laži. Ova presuda, zapravo, najviše govori o onima koji su ove laži o meni objavljivali”.

Kako saznajemo, ovo je samo jedna u nizu privatnih tužbi Bakira Hadžiomerovića koje je podnio zbog klevete, slijede procesi Glasa Srpske i RTRS-a.

(VisokoIN)